Instructors

Grade: Gokyo Shinsa (2nd brown belt)
Start Year: 2003
Responsibilities: Responsible for the junior class and partly the senior class in Randers

Thomas is among our most active members. He has in recent years been the most valuable instructor in Budokan instructor team . The massive increase of members has meant that Thomas has not received the necessary time to his own training. We hope, however, that various extra instructor training allows him to get up for the belt level, he deserves: 1st Dan.

Thomas has attended courses and congresses around Denmark, Germany, Switzerland and Cyprus. Moreover he have had a training trip to the WEBBS World Headquarters in London, England.

Alongside the Ju-Jitsu Thomas has in a period also trained Judo. In addition, he has participated in several outdoor random attack competitions from where he returned with medals every time.

Thomas har i flere år hørt til blandt vores allermest aktive medlemmer. I november 2011 gennemførte han en 24-timers Budo Marathon. Og som verdens første Ju-Jitsu udøver gennemførte han de 24 timer non stop! Dette dannede grundlag for en helt ny kategori til dette arrangement: EXTREME Budo Marathon ... som han så (selvfølgelig) fulgte op med i november 2012.

Thomas har i de sidste par år brugt meget tid på sin uddannelse, som han blev færdig med i sommeren 2016. Det betyder, at vi har ham tilbage i klubben i Randers.

Thomas har deltaget på kurser og kongresser rundt omkring i Danmark, Tyskland, Schweiz, Cypern, Portugal og Sverige. Hertil kommer også en træningstur til WEBBS World Headquarters i London, England.

Sideløbende med Ju-Jitsu har Thomas i en periode også trænet Judo. Herudover har han deltaget i flere reaktionsbaner, hvor der var medaljer med hjem i bagagen hver gang.

Sensei Thomas er certificeret instruktør i International Black Belt Academy & WJJF Australia.

Til instruktøroversigten