Instructors

Danny Jørgensen

Grade: 1st Dan (black belt)
Start Year: 2002
Responsibilities: Instructor in Hedensted

In the age of 10, Sensei Danny "Capone" Jørgensen started his training in Hedensted Ju-Jitsu Klub. He has always been training hard, so it was no surprise that he did a great black belt grading in 2010.

Sensei "Capone" is his nickname, so if you want to know why, ask him ... He has been on several seminars throughout Denmark and Germany. Furthermore he also participated in the WEBBS World Congress in Denmark (2008) and Cyprus (2010).

Being our youngest black belt, he obviously has to live with "funny" rookie comments from our other black belts. However, make no mistake: Sensei Danny is respected just as much of the other black belts. Of course ... as a black belt, he knows his stuff!

Sensei Danny "Capone" Jørgensen var blot 10 år, da han i 2002 begyndte at træne i Hedensted Ju-Jitsu Klub. Han har altid arbejdet målrettet med sin træning, så det var ikke nogen overraskelse, at han i 2010 gik hele vejen til det sorte bælte.

I forbindelse med WEBBS World Congress 2015 blev han udnævnt til National Instructor. Udnævnelsen er resultatet af hans træning igennem årene, kursusdeltagelse og selvfølgelig hans evner som instruktør. Med sin undervisning yder Sensei Danny nemlig sit bidrag, at Hedensted fortsat har en flot træningsmæssig udvikling. Han er også fast instruktør på vores årlige Black Belt Camp, ligesom han er fast dommer i forbindelse med graduering af medlemmerne i vores tre klubber.

Sensei ”Capone” er hans tilnavn, som har hægt ved siden hans tid som junior. Han har været med på en række kurser rundt omkring i Danmark og Tyskland. Hertil kommer også deltagelse i WEBBS World Congress i både Danmark, Cypern, Polen, Portugal og Sverige. Og ikke mindst, så har Sensei Danny gennemført en EXTREME Budo Marathon (24-timers træning non stop) i november 2012.

På grund af studier flyttede Sensei Danny til Aarhus i 2011. Alligevel træner han fast i Hedensted hver uge. Det er vi rigtig glade for, da han altid knokler på med sin træning og er en yderst kompetent instruktør.

Sensei Danny er også certificeret instruktør i International Black Belt Academy & WJJF Australia.

Til instruktøroversigten