Instructors

Grade: 1st Dan (black belt)
Start Year: 1991
Responsibilities: Partly responsible for the senior class in Randers

Sensei Poul T. Mikkelsen started his Ju-Jitsu training in January 1991. Just a few months later he was one of the founders of the Budokan in Randers. Training for 20 years, Sensei Poul is Shihan Finn’s most experienced black belt (together with his brother, Sensei Jørn).

After a lot of training, Sensei Poul was the first student in Randers to reach the black belt, 1st Dan in 2001.

Sensei Paul has been active on seminars around Denmark and Germany. Furthermore he has been on a training trip to the WEBBS World Headquarters in England and participated on the WEBBS World Congress in both Denmark and Cyprus.

As an instructor Sensei Poul shows great concentration, perfectionism and good humor. In addition to this, he also has a fine ability to make people do their very best!

Sensei Poul T. Mikkelsen startede med Ju-Jitsu tilbage i 1991 og var med til at grundlægge Budokan samme år. Sammen med Sensei Jørn er Sensei Poul den, der har trænet flest år hos Kyoshi Finn. Efter en masse træning blev han i 2001 gradueret til 1. Dan – som den første, der har trænet sig op i Randers.

I forbindelse med WEBBS World Congress 2015 blev han udnævnt til National Instructor. Udnævnelsen er resultatet af hans træning igennem årene, kursusdeltagelse og selvfølgelig hans evner som instruktør. Sensei Poul har igennem alle årene været en del af både instruktørteamet og bestyrelsen i Randers. Og han har altid ydet sit bidrag til, at klubben har været velfungerende. I dag er han den vigtigste instruktør, i Randers, med ansvar for den daglige træning. I Horsens og Hedensted kender medlemmerne ham som dommer ved gradueringer og som instruktør på Black Belt Camp, hvor der er stor interesse for hans undervisning.

Sensei Poul har været aktiv på kurser rundt omkring i Danmark og Tyskland, samt deltaget i en træningstur til WEBBS World Headquarters i England. Hertil kommer også deltagelse i WEBBS World Congress i Danmark, Cypern, Polen og Portugal. Poul har endvidere gennemført en EXTREME Budo Marathon (24-timers træning non stop) i november 2012.

Som instruktør udviser han stor koncentration, perfektionisme og godt humør. Hertil kommer en fin evne til at få folk til at yde max til træning! Og med 25-års træning bag sig har han en stor rutine, som du kan nyde godt af ...

Til instruktøroversigten