Instructors

Grade: 2nd Dan (2nd level black belt)
Start Year: 1994
Responsibilities: Instructor for the seniores in Hedensted

Sensei Hanne L. Pedersen started Ju-Jitsu in 1994 and is one of our most experienced instructors. But not only that, Sensei Hanne holds the second black belt – 2 Dan. This is also the highest grade in Ju-Jitsu, hold by a women in Jutland (the Danish mainland). So far, she is also the only woman to achieve a black belt in our clubs.

Sensei Hanne is very active in the world of martial arts. She has attended seminars and training camps in Denmark, Sweden, Belgium, France, Austria, Switzerland, England, Cyprus and Canada. She has also participated in many congresses – including the WEBBS World Congress in Yonago, Japan, where she was a part of the Danish Demo Team who did a great show.

Both our clubs benefit from Sensei Hanne as she teaches both in Randers and Hedensted. In recent years she has been most active in Hedensted, but for several years she trained and taught exclusively in Randers. As an instructor, she is extremely helpfull and good at giving everybody a lot of attention.

Sensei Hanne L. Pedersen startede med Ju-Jitsu tilbage i 1994 og er dermed en af vores mest rutinerede instruktører. Men ikke nok med det, Sensei Hanne har det andet sorte bælte – 2. Dan. Det gør hende faktisk til den højst graduerede kvindelige Ju-Jitsu udøver i hele Jylland. Og i øvrigt indtil videre den eneste kvinde, der har opnået sort bælte i både Randers og Hedensted.

I forbindelse med WEBBS World Congress 2015 blev Sensei Hanne udnævnt til National Instructor. Udnævnelsen er resultatet af hendes træning igennem årene, kursusdeltagelse og selvfølgelig hendes evner som instruktør. Og disse evner har alle vores medlemmer gavn af. Hun er ganske vist fast instruktør i Hedensted, men underviser også lejlighedsvis i Randers og Horsens. Oprindeligt trænede og underviste hun i Randers, men har været mest aktiv i Hedensted siden 2005. Som instruktør er hun kendt som utrolig hjælpsom og dygtig til at give alle opmærksomhed.

Sensei Hanne har været yderst aktiv igennem årene. Hun har deltaget på kurser og træningslejre i Danmark, Sverige, Belgien, Frankrig, Østrig, Schweiz, England, Cypern, Polen, Portugal og Canada. Sensei Hanne har også deltaget i mange kongresser – bl.a. WEBBS World Congress  i Yonago, Japan, hvor hun var en del af det danske demoteam, der leverede et show til topkarakter. Endelig underviser hun også på vores årlige Black Belt Camp, ligesom hun ofte er dommer i forbindelse med graduering af vores medlemmer.

Sensei Hanne er en af de uundværlige kræfter, når vi afholder vores forskellige arrangementer. Hun er god til at få tingene til at køre – og til at få folk til at føle sig velkommen. I Randers har hun derudover været en fast del af bestyrelsen i mange år. Her sidder hun på kasserer-posten og sørger for, at der er styr over Budokans økonomi.

Sensei Hanne er også certificeret instruktør i International Black Belt Academy & WJJF Australia

Til instruktøroversigten