Selvforsvar i RANDERS

Selvforsvar i Randers
I Randers træner vi i Sal 1 i Arena Randers.

Vores klub i Randers har i de seneste år ligget omkring de 50-60 medlemmer, som er fordelt på et junior- og et seniorhold. De to hold har ca. det samme antal deltagere, og vi har alle aldersgrupper fra 10 år til starten af 50'erne.

Træningen varetages af et veluddannet og topmotiveret instruktørteam, der hvert år deltager på kurser i ind- og udland. Flere af vores instruktører har stor erfaring med selvforsvar, da de har trænet i 20 år eller mere. De meget erfarne instruktører suppleres med nogle, der "kun" har trænet i 6-8 år og et par stykker, der har 3-4 års trænings erfaring. Vores instruktørteam er dermed en sund sammensætning af erfaring og nye kræfter.

Træningssted
Arena Randers, sal 1 (tidligere benævnelse: Elro Arena, Birum)
Fyensgade 1
8900 Randers

Træningstider
Tirsdag og torsdag
Kl. 18.30-19.45: Juniorer (10-15 år) og seniorer

Kontingent
Juniorer: 420 kr. pr. kvartal
Seniorer: 510 kr. pr. kvartal

Vil du gerne træne Ju-Jitsu i RANDERS?

Vi optager som regel nye medlemmer i august og januar. Her kan du prøve at træne med et par gange. Gratis naturligvis. Så finder du ud af, om Ju-Jitsu er noget for dig (minimumsalder: 10 år).

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os for at høre, om du kan starte på et andet tidspunkt. Så har du mulighed for at reservere plads på et af vores hold.

Aktuelt: kig under kalender >