Traditionen tro afholder vi et Instruktør Kick Off i forbindelse med sæsonstart. Det blev i år den 13. august – få dage før sæsonstarten i vores klubber.

Der blev lagt ud med et 1½ times træningspas, hvor gul, orange og grønt bælte blev trænet igennem. Derefter var der pause, hvor instruktørerne fik lidt mad og drikke.

Samtidig med middagspausen blev der snakket teori og fokusområder for den kommende sæson.

Efter pausen fulgte et træningspas mere på 1½ time. I dette træningspas præsenterede vores cheftræner nogle ændringer i vores pensum til 1. kyu (brunt bælte). Det var i alt fem ændringer, som blev forklaret og trænet grundigt igennem.

Alle var glade for at komme i gang med den nye sæson. Nu skal vi også have vores øvrige medlemmer i gang efter en lang sommerferie. I forbindelse med sæsonstart står der repetition på programmet i vores tre klubber, så vi alle kommer ordentlig i gang. Dertil naturligvis også lidt konditionstræning, da formen måske ikke helt er som før sommerferien ... :-)