Radio VLR
I 2015 var to af vores medlemmer i studiet hos Radio VLR.

Til Hedensted Ju-Jitsu Klubs generalforsamling indledte vores formand sin beretning med et tilbageblik til dengang han startede Ju-Jitsu op på Hedensted Skole. Efter et år på skolen flyttede Ju-Jitsu til egne lokaler på Phønixvej. Det var starten på vores klub, som til august fylder 20 år.

Der har været masser af højdepunkter igennem årene, hvor vores medlemmer har været hjælpsomme og gode til at bakke op om vores aktiviteter. Kort og godt, så har vi i fællesskab skabt en klub, som mange er rigtig glade for at komme i.

Efter formandens beretning kunne kassereren fremlægge et flot regnskab, der gav overskud – igen.

I forbindelse med valg af bestyrelsen bød vi to nye velkommen. Torben Hedegaard blev valgt ind som menigt medlem, mens Kasper Andersen blev valgt ind som sekretær. Det betyder samtidig, at vi tog afsked med Rikke H. Mortensen (sekretær) og Jesper Max Lyngbye (menigt medlem). De har begge ydet en stor indsats for klubben igennem en række år, så vi vil gerne sige TAK til de to for deres flotte arbejde igennem årene.

Bestyrelsen for Hedensted Ju-Jitsu Klub ser fremover således ud:

• Finn Jensen, formand
  • Kasper Pagh, kasserer
  • Kasper Andersen, sekretær
  • Søren Kragh Sørensen, bestyrelsesmedlem
  • Torben Hedegaard, bestyrelsesmedlem

Hanne Larsen Pedersen blev genvalgt som revisor.