Godt nytår!

Vi har nu taget hul på et nyt år. Et år, der bliver fyldt med en række højdepunkter. Du får et overblik her:

Hektisk januar

Der er fuld gang i årets første måned. Vi skal i gang igen efter juleferien, Randers har generalforsamling og der afholdes graduering den 30. januar. Dertil kommer gratis prøvetimer i uge 3 og 4, hvor vi glæder os til at byde nye medlemmer velkommen hos os.

Black Belt Camp

Vi mangler at få den endelige dato på plads, men du vil igen i år kunne opleve dette kursus, hvor flere af vores sortbælter står for træningen.

To gange jubilæumskurser

Randers fejrer 25-års jubilæum til maj, mens Hedensted kan fejre 20-års jubilæum efter sommerferien. Begge klubber markerer naturligvis deres jubilæum med et fedt kursus. Randers afholder sit kursus den 21.-22. maj, hvor Soke Bryan Cheek (10. Dan/England) er hovedinstruktør. Hedensted afholder sit jubilæum i november, hvor hovedinstruktør bliver Soke Alan Campbell (8. Dan/Australien).

Reaktionsbane

I Horsens havde vi i 2015 stor succes med en reaktionsbane. I 2016 vil vi bestræbe os på at afholde en reaktionsbane, hvor medlemmer i alle tre klubber kan prøve selvforsvarsteknikkerne under realistiske forhold.

WEBBS World Congress

I 2015 havde vi 20 deltagere afsted til verdenskongressen i Polen. På nuværende tidspunkt kender vi desværre ikke stedet for kongressen i 2016. Men at den afholdes ca. primo oktober skulle ligge rimelig fast.

Masser af fed træning

I den daglige træning vil der selvfølgelig være masser af fed træning, der giver rig mulighed for, at alle medlemmer bliver endnu bedre end i 2015 :-)

Rigtig godt nytår!