Sumobrydning til åbent hus

Klar til battle ...

På billedet gør Sensei Mikkel sig klar til kamp. Han er netop blevet udfordret til en kamp som sumobryder. Den største udfordring er dog faren for latterkrampe. Det hele er nemlig en del af Horsens Jiu-Jitsu Klubs åbent hus arrangement for hele familien.

Masser af aktivitet

Arrangementet startede kl. 10.00, men folk kunne komme og gå som de ville frem til kl. 12.00. Alligevel kom langt størstedelen kl. 10.00 – og rigtig mange var aktive helt frem til kl. 12.00. Der var da også rig mulighed for ikke at kede sig. Arrangementet bød på følgende:

• Et område, hvor der blev trænet selvforsvarsteknikker.
  • To arealer til sumobrydning (voksne og børn).
  • Flere steder med spark og slag på sparkepuder.
  • Et område med stokkekamp.
  • Frugt, vand og kaffe til alle deltagere.

Organiseret kaos

Aj, det er måske ikke den rigtige overskrift ... men deltagerne kunne springe mellem de forskellige grupper, når de ville. Og det fungerede faktisk rigtig godt! Nogle startede fx med sumobrydning, hvorefter de snuppede et kvarters tid med stokkekamp og så videre med selvforsvar. Det lyder kaotisk, men instruktørerne håndterede det perfekt – og det gav en god dynamisk afvikling af arrangementet.

Glade og aktive deltagere

Flere af Horsens Jiu-Jitsu Klubs egne medlemmer havde kammerater eller familiemedlemmer med. Men også Hedensted Ju-Jitsu Klub stillede med deltagere – og flere af dem havde også kammerater med. Endelig kom der nogle friske piger, der havde hørt om arrangementet, og sprang med på måtterne.

Tak til ALLE deltagere for en super hyggelig og rigtig sjov dag!

Se billeder fra arrangementet HER >

Se film fra dagen HER >