Online selvforsvar

Nyt udseende til hjemmesiden

Vi har en velfungerende hjemmeside, der ofte opdateres. Udseende og funktioner er rigtig mange glade for, så hvorfor skifte? Tja, årsagen er ganske enkelt, at vil have siden opgraderet af forskellige årsager. I samme arbejdsgang for vil så lavet en helt ny hjemmeside, så du med sikkerhed bliver overrasket, når den bliver online.

Mobilvenlig hjemmeside

Den stigende brug af internet på mobiltelefoner, tablets osv. gør sig selvfølgelig også gældende for vores medlemmer og alle andre besøgende på hjemmesiden. Vores nye hjemmeside vil derfor være udviklet specielt til, at vores mange mobile brugere får en bedre oplevelse. Og sidder du med en "almindelig" computer, så bliver din oplevelse selvfølgelig ikke mindre.

Hvornår bliver den nye hjemmeside online?

Arbejdet er i gang, og vi forventer, at den nye hjemmeside bliver online ved udgangen af denne måned. Vi ved godt, at nogle måske hellere vil bibeholde det nuværende udseende, men vi håber, at I alle vil tage godt imod "det nye". Du skal naturligvis vænne dig til den nye hjemmeside, men mon ikke det kommer til at gå ret hurtigt :-)

Signalværdi

En hjemmeside skal gerne give det rigtige indtryk af en virksomhed eller idrætsforening. Vi håber derfor, at den nye hjemmeside vil signalere kvalitet, udvikling og aktivitet.