Black Belt Camp

Rigtig godt gået!

Formålet med Black Belt Camp er, at vores medlemmer samles på tværs af klubberne til god træning, godt kammeratskab og i det hele taget en fed oplevelse. Og det må vi sige lykkedes til fulde!

"Thumbs up" til instruktørerne for:

– dagens program, der var tilpasset, så alle fik noget ud af det.

– at være gode til at motivere.

– deres evner, som smitter af på vores medlemmer.

"Thumbs up" til deltagerne for:

– en høj intensitet i løbet af dagen.
– godt humør og mange smil på trods af blå mærker :-).
– et stort fremmøde, der giver en super stemning.

Det var 5. gang, at Black Belt Camp blev afholdt – og 3. gang med Horsens som værter. De første to år foregik det i Hedensted, hvortil medlemmerne fra Randers tog turen. Horsens blev en del af samarbejdet i august 2012, så arrangementet har haft tre deltagende klubber siden 2013. 2013 var også det første år, at Horsens var værter. Horsens har god plads i de store lokaler, så det har været et naturligt samlingssted de seneste år.

Træningen

Deltagerne var delt op i tre grupper – en juniorgruppe og to seniorgrupper. Instruktørerne var en sortbælte fra hver af vores tre klubber. Sensei Hanne L. Pedersen måtte desværre melde afbud pga. begravelse i familien.

De tre sortbælterne var Sensei Poul T. Mikkelsen (1. Dan, Randers), Sensei Danny Jørgensen (1. Dan, Hedensted) og Sensei Mikkel B. Rasmussen (1. Dan, Horsens).

Undervisningen bød bl.a. på forsvar mod knivangreb, liggende forsvar, forskellige afslutninger, forsvar med kort stok og fede afslutninger. Dermed er der en masse, som deltagerne efterfølgende har glæde af til både det faste pensum og den valgfrie del.

Hvis du træner i en af vores klubber, så kan vi helt klart anbefale dig, at deltage næste år. Black Belt Camp har nemlig udviklet sig til en årlig begivenhed, som du nødig skulle gå glip af.

Se billeder fra dagen her >

Se film fra Black Belt Camp på vores YouTube kanal >