Selvforsvar på facebook

Ny facebookside giver samlet overblik

Vores tre klubber har alle en gruppe eller side på facebook. De varierer dog i aktivitet og dermed også aktualitet. Nu har vi lanceret en fælles side, så der er bedre muligheder for at holde et flow i opdateringerne. Men selvfølgelig også, at synliggøre klubbernes fællesskab for vores medlemmer – og omgivelser.

Hvorfor Facebudo?

Tja ... et eller andet skal siden jo hedde :-) Og med tre forskellige klubnavne kunne det hurtigt blive meget langt og meget rodet. Men nå, navnet blev valgt, da Budo er en japansk betegnelse, der ofte bruges for selvforsvar og kampsport. Når det så kommer på Facebook, blev det altså kombineret til Face + Budo = Facebudo. Kort og præcist.

Hvad med ju-jitsu.net ?

Lad det være sagt med det samme: du skal STADIG følge med på hjemmesiden! Facebudo er et supplement til hjemmesiden, hvor du stadig kan følge nyheder og holde dig opdateret med aktivitetskalenderen.

Spred nyheden om facebooksiden

Nu skal vi selvfølgelig have siden godt i gang, men her kan du hjælpe til med at "Like" og sprede budskabet.

Tjek siden her: facebook.com/facebudo