Selvforsvar i Horsens

Mange mødte op til sæsonens sidste træning i Horsens

Aftenens træningen var rykket til at starte allerede kl. 17.00, så vi kunne få mange med til den efterfølgende fællesspisning. Tidspunktet var for tidligt for et par stykker, som dog mødte op til spisningen :-)

Tidligere formand mødte op

Aftenens glædelige overraskelse var, at en af klubbens tidligere formænd mødte op til afslutningen. Peter Christensen var formand i en periode for nogle år siden, men stoppede bl.a. i forbindelse med en flytning fra byen. Peter Christensen har besøgt os en enkelt gang tidligere i sæsonen – og nu ville han gerne være med i afslutningsarrangementet. Det er vi selvfølgelig glade for.

Har du trænet i klubben for år tilbage?

Skulle du høre til dem, der trænede i klubben for en del år siden, så er du selvfølgelig også velkommen til at dukke op til en afslutning. Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge forbi en anden aften. Og vil du være sikker på, at det passer ind i vores træning, kan du jo altid kontakte vores cheftræner, Finn Jensen: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Hvad er en afslutning uden Sensei Danny "Capone"?

Sensei Danny "Capone" Jørgensen træner i Hedensted, men han ville også have afslutningen i Horsens med. Det var vores cheftræner glad for, da han har svært ved at gå på ferie uden at have banket løs på Sensei Danny. Bare rolig, det hele er kærligt ment – og Sensei Danny kan holde til det ... selvom Sensei Mikkel mener noget andet :-)

30 på kinarestaurant

Ud over Sensei Danny, så deltog flere andre fra Hedensted også i træningen. Den efterfølgende kinamad hjalp nok på interessen :-) Selve træningen havde lidt over 20 deltagere, mens vi var 30 til spisningen. Med både medlemmer fra Horsens, Hedensted og en tidligere formand, blev det en rigtig god afslutning på en lang sæson. Nu lader vi batterierne op i ferien og vender tilbage med fuld energi i august!