1. april:

Juhu-Jitsu

Vi har i dag besluttet at skifte stilartsnavn. Det traditionelle Ju-Jitsu skiftes nu ud med det mere moderne Juhu-Jitsu.

Shihan Finn udtaler: "Det nye navn signalerer meget bedre den stemning, der hersker i vores tre klubber. For med den gode stemning og mange juhu-oplevelser, så passer det nye navn rigtig godt til os."

Der er blevet arbejdet med navnet igennem længere tid i både instruktørteamet og bestyrelserne. Her er der bred enighed om, at det nye navn er et fantastisk skridt mod fremtidens selvforsvar. Shihan Finn har givet udtryk for en stor tilfredshed med det arbejde, som alle har leveret i processen. "Jeg er stolt over disse dedikerede folks interesse og engagement for et mere markant navn", siger Shihan Finn.

Verdensforbundet WEBBS har også taget godt imod navnet. På hovedkontoret i London overvejes det faktisk i øjeblikket, om navnet skal tages i brug globalt. Til venstre ses skrifttegnene for vores nye stilartsnavn "Juhu-Jitsu".