Instruktører

Mikkel B. Rasmussen

Grad: 1. Dan (sort bælte)

Startår: 2001

Ansvarsområde: Fast instruktør for træningen i Horsens

Sensei Mikkel har igennem 12 år trænet fast i Hedensted, hvor han bl.a.havde ansvaret for juniorholdet i et par år. Efter en flytning til Horsens passede det fint med, at Sensei Mikkel blev fast instruktør der. Han styrer træningen med humor og giver medlemmerne en masse god vejledning. Samtidig er han en vigtig støtte for vores cheftræner, der kommer jævnligt i Horsens.

I 2012 bestod Sensei Mikkel til 1. Dan ved en international graduering. En graduering, hvor han virkelig havde forberedt sig. Det gør alle naturligvis, men han gav den virkelig gas med glimrende teknikker til den frie del af gradueringen. Her havde han forstået, at lade sig inspirere af de mange kurser, som han været med på rundt omkring i Danmark, Tyskland og Cypern.

Sensei Mikkel har også deltaget i WEBBS World Congress i både Danmark (2008) og på Cypern (2010). Og ikke mindst, så har Mikkel gennemført en EXTREME Budo Marathon (24-timers træning non stop) i november 2012.

Endelig er han fast instruktør ved vores årlige Black Belt Camp, samt fast dommer i forbindelse med graduering af vores medlemmer i alle tre klubber.

Til instruktøroversigten