Instruktører

Nina Jensen

Grad: 1. kyu (brunt bælte)

Startår: 2012

Ansvarsområde: Hjælper lejlighedsvis i Horsens

Nina er det yngste medlem i vores instruktørteam. Hun var iblandt de første, der startede i Horsens – efter vores cheftræner kom til i klubben i august 2012.

Hun træner meget målrettet og viser masser af gå-på-mod til træning. Af den årsag er hun udvalgt til at assistere, når der er behov for det i Horsens.

Nina træner fast i Horsens, men deltager også lejlighedsvis i træningen i Hedensted. Udover den daglige træning, har Nina deltaget i en række kurser i Danmark og Tyskland. Derudover har hun trænet i WJJF Australia HQ (Sydney, Australien), Jan de Jong Martial Arts & Fitness (Perth, Australien) og Senjutsu Ryu Ju-Jitsu (Melbourne, Australien). Endelig har hun også deltaget i WEBBS World Congress i 2015 (Polen), 2016 (Portugal) og 2017 (Sverige).

Nina er certificeret Cadet Coach i International Black Belt Academy & WJJF Australia. Derudover er hun uddannet til børneinstruktør indenfor idræt (hos KIE Kolding).

Til instruktøroversigten