Instruktører

Nina Jensen

Grad: 2. kyu (blåt bælte)

Startår: 2012

Ansvarsområde: Hjælper lejlighedsvis i Horsens

Nina er det yngste medlem i vores instruktørteam. Hun var iblandt de første, der startede i Horsens – efter vores cheftræner kom til i klubben i august 2012.

Hun træner meget målrettet og viser masser af gå-på-mod til træning. Af den årsag er hun udvalgt til at assistere, når der er behov for det i Horsens.

Nina træner fast i Horsens, men deltager også lejlighedsvis i træningen i Hedensted. Udover den daglige træning, har Nina deltaget i en række kurser i Danmark og Tyskland. Derudover har hun trænet i WJJF Australia HQ (Sydney), Jan de Jong Martial Arts & Fitness (Perth, Australien) og Senjutsu Ryu Ju-Jitsu (Melbourne, Australien). Endelig har hun også deltaget i WEBBS World Congress i 2015 (Polen) og i 2016 (Portugal).

I sæsonen 2016/2017 er Nina på Koldingegnens Idrætsefterskole, hvor hun bl.a. bliver uddannet til børneinstruktør indenfor idræt. Uddannelsen indeholder elementer som børns motoriske udvikling, træningsplanlægning, alsidig bevægelseserfaring, trænerrollen m.m.

Nina er certificeret Cadet Coach i International Black Belt Academy & WJJF Australia.

Til instruktøroversigten