Instruktører

Instruktørteam

Vi har et stort instruktørteam, der er en veluddannet og topmotiveret gruppe. Vores cheftræner har det højeste instruktørniveau (World Class Instructor) indenfor vores internationale forbund, mens tre er National Instructors. Hvert år deltager mange af vores instruktører på kurser i ind- og udland. Billedet herover er fx fra et instruktørkursus med Soke Alan Campell (8. Dan, Australien). Det er et eksempel på, hvordan vi sikrer en løbende udvikling af instruktørteamet.

Vores klubber afholder bl.a. et "instruktør kickoff", der finder sted omkring sæsonstart hvert år. Her gennemgår instruktørerne både træningsmæssige og teoretiske emner. Hertil kommer også andre specialkurser, der er med til at sikre et motiveret instruktørteam.

Hovedparten af vores instruktører har gennemgået førstehjælpskursus. Herudover indhenter vi børneattester hos Det Centrale Kriminalregister. Disse ting gør, at træningen foregår i sikre hænder.

Læs mere om hver enkelt instruktør herunder.