Selvforsvar i HORSENS

Selvforsvar i Horsens

I Horsens kan vi tilbyde træning i nogle fantastiske lokaler med ca. 650 m2 gulv til at træne på. Disse kvadratmeter er fordelt på to store dojoer (træningslokaler) og et veludstyret lokale til styrketræning. Vi deler lokalerne med de øvrige klubber, som er samlet i Horsens Kampsports Center. Udover træningsarealerne er der også et stort opholdsrum, køkken og to store bade- og omklædningsrum.

Vores klub i Horsens er det sidste nye skud på stammen – og så alligevel det ældste ... Med en indtræden i vores tætte samarbejde i 2012, er det hele ret nyt. Til gengæld er Horsens Jiu-Jitsu Klub grundlagt helt tilbage i 1967.

Træning foregår på to hold – et "Junior- og familiehold" og et seniorhold (+15 år). Klubben tæller ca. 40 medlemmer, der aldersmæssigt ligger fra 10 år til midten af 50'erne.

Undervisningen varetages af yderst erfarne instruktører. Instruktørteamet deltager hvert år på kurser i ind- og udland.

Du kan læse mere om hver enkelt instruktør på siden om vores samlede instruktørteam.

Du kan herunder klikke dig videre til mere viden om vores klub i Horsens.

Træningssted
Horsens Kampsports Center
Færøvej 3
8700 Horsens

Træningstider
Tirsdag og torsdag
Kl. 18.15-19.25: Juniorer (10-14 år) + evt. forældre, der gerne vil træne på samme hold som deres barn/børn
Kl. 19.30-20.45: Seniorer (15 år og opad)

Kontingent (gældende fra august 2018)
10-14 år: 175 kr./måned  (875 kr. for august-december og 1050 kr. for januar-juni)
15 og opad: 200 kr./måned  (1000 kr. august-december og 1200 kr. for januar-juni)

Kontingentet inkluderer fri styrketræning i centrets fælles styrketræningslokaler (min. 15 år).

Vil du træne Jiu-Jitsu i HORSENS?

Vi optager som regel nye medlemmer i august og januar. Her kan du prøve at træne med et par gange. Gratis naturligvis. Så finder du ud af, om Ju-Jitsu er noget for dig (minimumsalder: 10 år).

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os for at høre, om du kan starte på et andet tidspunkt. Så har du mulighed for at reservere plads på et af vores hold.

Aktuelt: kig under kalender >